جمع آوری اطلاعات جهت بررسی اشکالات

در برخی شرایط نیاز است تا به مجموعه اطلاعاتی از اشکالات ایجاد شده بر روی سرور VCSA یا هاست های ESXi خود دست پیدا کنید. این فرآیند جهت بررسی داخلی یا جهت ارسال به تیم پشتیبان شرکت VMWare طی می شود.

جهت انجام اینکار ابتدا به سرور VCSA خود اتصال SSH برقرار کنید و دستور زیر را اجرا کنید:

vc-support -l

نتیجه این دستور یک بسته از رخدادهای سیستم با نام vcsupport-yyyy-mm-dd.pid.zip می باشد.
راه دیگری که وجود دارد این است که آدرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید. پس از ورود اطلاعات حساب کاربری root بسته مورد نظر توسط مرورگر دانلود خواهد شد. نام این بسته vm-support.tgz می باشد.

https://vCenter_server_FQDN:443/appliance/support-bundle

جهت جمع آوری این اطلاعات از روی یک هاست ESXi کافیست پس از برقراری اتصال SSH به هاست خود دستور زیر را وارد نمایید:

vm-support -l "Path"

که در اینجا مسیر مدنظر خود را بجای "Path" وارد نمایید

به اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در Facebookاشتراک گذاری در Google Plusاشتراک گذاری در Twitterاشتراک گذاری در LinkedIn

اطلاعات تماس

  • dummy09333954985

  • dummy info@vmwareworld.ir

عضویت در خبرنامه

پست الکترونیک خودت رو وارد کن تا از خبرهای سایت مطلع بشی!

تمام حقوق متعلق به سایت دنیای مجازی سازی می باشد

جستجو